Kundeservice

Vi kan navnelapper og er klare til å hjelpe deg! Fortell oss hva du synes og si ifra om det er noe vi kan gjøre bedre. Mail oss direkte eller ta kontakt på Facebook.

Svartid: 1 gang per uke (fredager)

Finn svar selv: Scroll videre ned på siden

For å kunne tilby de beste navnelappene til så lav pris som mulig er vi opptatt av å holde våre kostnader så lave som mulig og ha en effektiv drift. For å være mest mulig effektive svarer vi på henvendelser til kundeservice 1 gang i uken (på fredager). Dette gjelder både e-post og på Facebook. Hvis du synes det er for lenge å vente, så finner du svar og fremgangsmåte på de fleste henvendelser i oversikten til under. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre svar, så vi setter stor pris på tilbakemeldinger om du synes noen av svarne er dårlige eller utydelige.

  • Merkmini.no
  • Postboks 42
  • Lilleaker
  • 0216 OSLO
Svar og fremgangsmåte på de fleste spørsmål:

ORDREBEKREFTELSE:
i) Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse. Se svar

BESTILT FEIL:
i) Jeg vil kansellere min ordre. Se svar
ii) Jeg har oppdaget at jeg skrev inn feil. Se svar

LEVERINGSTID:
i) Har min ordre blitt sendt? Se svar
ii) Det har gått lang tid, når kan jeg forvente å motta min ordre? Se svar

DÅRLIG TRYKK:
i) Det er dårlig kvalitet på trykken. Se svar
ii) Trykken tåler ikke vask. Se svar
iii) Trykken blir fort slitt. Se svar
iii) Teksten er ikke synlig. Se svar
iii) Annerledes farger enn det jeg bestilte. Se svar

FALLER AV I VASK:
i) Navnelappene faller av i vask. Se svar
ii) Navnelappene sitter ikke så godt som dere lover. Se svar

HAR IKKE MOTTATT FAKTURA:
i) Jeg bestilte for en stund siden, men har ikke fått faktura. Se svar

INFLUENSERE:
i) Jeg er influenser og vil samarbeide med dere. Se svar